Ο Μιχάλης Κρητικός αναλύει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Ελλάδας ως μια σημαντική διαδικασία εκσυγχρονισμού του κράτους και της κοινωνίας. Επισημαίνει ότι η ανάπτυξη ψηφιακών δημόσιων υπηρεσιών και η αξιοποίηση νέων τεχνολογιών συνέβαλαν στη μείωση της γραφειοκρατίας, στη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών και στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης προς το Δημόσιο. Παράλληλα, τονίζει ότι η ψηφιακή μετάβαση δεν αφορά μόνο την τεχνολογική πρόοδο, αλλά και την ικανότητα της χώρας να αντιμετωπίζει κρίσεις, να περιορίζει ανισότητες και να δημιουργεί ένα πιο αποτελεσματικό και συμπεριληπτικό μοντέλο ανάπτυξης.

Διαβάστε το άρθρο εδώ.

Δημοσίευση: 28/06/2026 Το Βήμα
Αναλυτές
Το ψηφιακό άλμα της Ελλάδας και οι ανισότητες
Μιχάλης Κρητικός Κύριος Ερευνητής, Τεχνολογικό Δίκαιο και Ηθική, Διακυβέρνηση Ψηφιακής Τεχνολογίας και Τεχνητής Νοημοσύνης